mujeres empresarias multiculturales en reunion de grupo

5 motius per treballar amb una gestoria online (i no morir entre papers)

5 motius per treballar amb una gestoria online (i no morir entre papers)

En un món cada cop més digital, moltes empreses i autònoms encara continuen fent gestions amb carpetes plenes de papers, cues a l’administració i correus amb arxius adjunts sense control. Però ja no cal complicar-se la vida.

Una gestoria online com la nostra ofereix els mateixos serveis que una assessoria tradicional, però amb tots els avantatges de la digitalització i sense perdre el tracte personalitzat que mereixes.

Si estàs pensant en fer el pas o encara tens dubtes, aquí et deixem 5 motius clars per treballar amb una gestoria online (i no morir entre papers).

1. Estalvies temps (i maldecaps)

Amb una gestoria online, oblida’t de:

  • Desplaçar-te a l’oficina per lliurar documents
  • Buscar rebuts o factures perdudes
  • Fer seguiment manual de terminis fiscals

Tot el procés es fa de manera digital: puges documents a una plataforma segura, reps notificacions de venciments i tens accés a tota la teva informació 24/7. Això et permet centrar-te en el teu negoci i deixar les gestions en mans professionals.

2. Tracte personal, però sense barreres físiques

Una de les grans pors és que el servei online sigui fred o distant. Però no té per què ser així. A Gual Assessors, oferim assessorament personalitzat per videotrucada, correu, telèfon o WhatsApp, com tu prefereixis. Tens un equip humà al teu costat, però sense necessitat d’estar físicament al mateix lloc.

El millor? Pots ser a Barcelona, Girona o Menorca, i igualment et donem el mateix servei de qualitat.

3. Tots els serveis en un mateix lloc

Una bona gestoria online no només presenta impostos. A la nostra assessoria, t’oferim serveis integrals en quatre àrees clau:

  • Assessorament jurídic: contractes, reclamacions, consultes legals
  • Assessorament laboral: nòmines, contractes, altes/baixes, ERTOS
  • Assessorament comptable i fiscal: llibres comptables, IVA, IRPF, Societats
  • Gestoria online: tràmits amb Hisenda, Seguretat Social, altes d’autònoms i més

Tot centralitzat, coordinat i gestionat de forma eficient per un equip multidisciplinari.

4. Més control i seguretat de la teva informació

Amb plataformes digitals modernes, pots:

  • Consultar l’estat dels teus tràmits en temps real
  • Accedir a informes comptables quan vulguis
  • Rebre alertes de venciments i notificacions importants

A més, treballem amb sistemes xifrats i protocols de seguretat per protegir la teva informació confidencial. Més segur que tenir-ho tot en carpetes físiques al despatx!

5. Et prepares pel futur (i Hisenda també)

Hisenda s’està digitalitzant, i cada vegada més tràmits es faran exclusivament de forma electrònica. Estar al dia amb una gestoria online et posa al davant del canvi i evita problemes quan arriben novetats normatives, com:

  • El nou sistema Verifactu (obligatori per a autònoms i pimes)
  • Noves plataformes de comunicació digital amb l’Administració
  • Presentacions electròniques obligatòries

Amb nosaltres, et prepares per la fiscalitat del futur, sense estrès.

Conclusió: la digitalització és sinònim de llibertat

Treballar amb una gestoria online no és només una qüestió de comoditat, sinó també de productivitat, seguretat i eficiència. Tant si ets autònom, com pime o particular, aquest model t’ofereix una forma més àgil i controlada de gestionar el teu dia a dia.

A Gual Assessors, combinem la tecnologia amb el tracte humà d’un despatx d’advocats i assessoria de proximitat per oferir-te el millor dels dos mons.

logo gual
Vols començar amb nosaltres?

Demana una primera consultoria gratuïta i descobreix com et podem ajudar a fer créixer el teu projecte amb tranquil·litat fiscal, legal i administrativa.

Contacta amb nosaltres
CDemana pressupost sense compromís